Cantik Cepat dengan Perlaking!

!Assalamualaikum!

Fuhh lama dah hupdate, kuatkan diri untuk share produk best kat pasaran sekarang dengan korang ni. Pernah dengar produk Perlaking serbuk mutiara?? Haa sekarang dah jadi fenomena tau, kemam2 je serbuk ni jadi putih, gebus, licin, pendek kata cantik cepatlah dengan Perlaking ni.


PERLAKING membantu uollss mendapatkan kulit idaman! Suami dan rakan-rakan pasti puji anda setiap hari! Makan cuma 1 sachet sebelum sarapan dan terus dimakan tanpa perlu dibancuh. 

3 bahan penting dalam PERLAKING serta khasiatnya :- 

1. Serbuk Mutiara Filipina
- Lebih ringan , berkualiti dan mempunyai mineral serta vitamin yg tinggi
- Amat dipercayai oleh golongan bangsawan Cina sebagain bahan pemutih dan awet muda dlm menjaga kecantikan kulit
- Bersifat antiradikal bebas . Melawan segala toksin dalam badan dan membuangnya . Hasilnya kulit yg cantik , gebu tanpa cela dihasilkan 
- Mengecutkan jerawat

2. Kolagen Ikan Salmon
- tidak menggemukkan seperti kolagen ikan biasa
- Kolagen yg lebih berkualiti dan sering digunakan oleh negara Filipina , Korea dan Jepun 
- Lebih pantas menyerap ke dalam sel kulit dan merangsang penghasilkan sel kulit baru
- Mengandungi amino acid, omega 3 dan pelbagai mineral yg membantu dalam kesihatan dan kecantikan
- Memudarkan parut dan menggebukan kulit

3. Acid Hyaluronik Gred A
- Lebih halus dan bermineral
- Merangsang penghasilan kolagen dalam badan
- Bertindak balas dengan vitamin C untuk menghilangkan kedutan, parut dan jeragat serta kedutan 
- Melembapkan kulit
Bahan lain : Vitamin E & Grapeseed Extract sebagai antioksidan , dan menyokong komposisi kolagen dan serbuk mutiara dalam badan 
==============================
KELEBIHAN :-
✔ Melembapkan kulit dalam masa 24 jam
✔ Membuatkan kulit semakin flawless, gebu dan glow seolah olah memakai makeup
✔ Kulit menjadi putih kemerah merahan dalam tempoh yg SANGAT singkat
✔ Jeragat semakin pudar seawal pengambilan 
✔ Jerawat kecut dan minyak muka semakin berkurang
✔ Parut pada kulit akan dirawat dan perlahan-lahan akan pudar/hilang
✔ Mengecilkan pori-pori muka dan membuang blackhead
✔ Kulit awet muda, tegang dan cantik serta banyak lagi kebaikan lain
✔ Halal Bumiputera serta mendapat pengiktirafan halal daripada Pakistan
✔ Tak ada apa-apa pantang termasok caffein

KEHEBATAN :-
✔ 1 hari untuk rasa kulit semakin lembap
✔ 3 hari untuk lihat jerawat kecut
✔ 7 hari kulit semakin glow dan putih berseri
✔ 14 hari parut semakin pudar dan kulit semakin gebu
✔ 28 hari lahir kulit baby terpancar 
seluruh badan


KEBAIKAN :-
- Mencerahkan dan menggebukan kulit
- Membuatkan kulit kelihatan lebih berseri
- Melembapkan kulit dalam masa 24 jam
- Menghilangkan kesan parut dan jerawat
- Mengurangkan masalah jeragat 
- Kulit nampak lebih anjal dan awet muda
3 bahan penting dalam PERLAKING serta 

khasiatnya :- 
1. Serbuk Mutiara Filipina
- Lebih ringan , berkualiti dan mempunyai mineral serta vitamin yg tinggi
- Amat dipercayai oleh golongan bangsawan Cina sebagain bahan pemutih dan awet muda dlm menjaga kecantikan kulit
- Bersifat antiradikal bebas . Melawan segala toksin dalam badan dan membuangnya . Hasilnya kulit yg cantik , gebu tanpa cela dihasilkan 
- Mengecutkan jerawat

2. Kolagen Ikan Salmon
- tidak menggemukkan seperti kolagen ikan biasa
- Kolagen yg lebih berkualiti dan sering digunakan oleh negara Filipina , Korea dan Jepun 
- Lebih pantas menyerap ke dalam sel kulit dan merangsang penghasilkan sel kulit baru
- Mengandungi amino acid, omega 3 dan pelbagai mineral yg membantu dalam kesihatan dan kecantikan
- Memudarkan parut dan menggebukan kulit

3. Acid Hyaluronik Gred A
- Lebih halus dan bermineral
- Merangsang penghasilan kolagen dalam badan
- Bertindak balas dengan vitamin C untuk menghilangkan kedutan, parut dan jeragat serta kedutan 
- Melembapkan kulit
Bahan lain : Vitamin E & Grapeseed Extract sebagai antioksidan , dan menyokong komposisi kolagen dan serbuk mutiara dalam badan .
======================
✔ Tiada pantang
✔ Kesan cepat seawal 3-7 hari
✔ 100% asli dan selamat
✔ GMP, Halal JAKIM dan mematuhi kelulusan akta makanan!
======================
CARA MAKAN
Aturcara makan: Koyakkan sachet dan terus dimakan. Makan cuma satu kali sehari sebelum sarapan .
Manfaat ajaib PERLAKING :
- Antikedutan dan awet muda
- Membuang ulser kulit, melasme dan jeragat serta bintik hitam
- Menyembuhkan ruam dan ekzema
- Mencantikkan kulit dan menjadikannya licin, halus, anjal, dan sihat secara semulajadi
- Mencerahkan kulit.
- Perlindungan matahari 
- Menggalakkan pertumbuhan kulit baru , menghasilkan kolagen pemulihan, serta meneutralkan radikal bebas yang merosakkan kulit.
- Menguatkan folikal rambut
- Meningkatkan daya ingatan
- Menguatkan antibodi dan imun badan
- Jerawat kecut 
- Merangsang peredaran darah
- Mengurangkan tahap kolesterol
- Menguatkan tulang, merangsang pertumbuhan tulang baru dan meningkatkan kepadatan tulang.
- Menentang penuaan, kanser dan kesan-kesan bahaya sinaran.
-  Menghilangkan keadaan kulit yang tidak diingini seperti kulit pudar, blotches merah, jerawat, zits dan jerawat, tompok kering, rosacea, garis-garis halus dan kedutan, mengecilkan liang pori-pori
- menghapuskan parut dalam masa 1 minggu atau kurang

FAQ Perlaking :
1) Berapa lama masa yang diambil untuk produk ni menampakkan keberkesanannya?
▶️▶️ 1-3 hari. Ada yg ambik masa sehingga 1-2 minggu . Ia bergantung kepada sistem metabolisme badan masing2 . Jgn risau PERLAKING mempunyai dos dan khasit yg cukup tau untuk beri kesan paling cepat !

2) Ibu mengandung / menyusu boleh ambil produk ni?
▶️▶️ Boleh . Kami ada testimoni ibu menyusu anak menjadi makin putih masa makan PERLAKING .

3) Saya ada alahan dengan seafood, boleh ke ambil produk ni?
▶️▶️ Boleh . Kerana PERLAKING tak mengandungi kolagen ikan tilapia . Kami cuma menggunakan Ovari Ikan Salmon sahaja . Tahu tak ikan Salmon diperkaya Omega 3 yg mampu merawat alahan dan pelbagai masalah kesihatan lain ??

4) Kulit saya naik jerawat / parut / rashes yang teruk akibat salah ambil produk, bolehkah produk ini menghilangkan kesan tersebut?
▶️▶️ Boleh . Berikan masa selama 1-2 minggu kepada PERLAKING untuk bertindak . Sebagusnya sebulan tau ! Lagi bagus 3 bulan dimakan tanpa stop untuk kesan wow wow wow ❤️❤️❤️


5) Saya ada masalah kulit kering / menggelupas / ekzema, adakah produk ini berkesan?
▶️▶️ Berkesan . Itu lah kehebatan kolagen ikan salmon yg mampu merawat masalah mcm di atas . Kami ada testimoni yg kata ekzema mereka hilang lepas makan PERLAKING 

6) Ada kesan sampingan ke makan produk ni?
▶️▶️ 100% tak ada . Produk dihasilkan oleh kilang GMP yg dipantau KKM . Kami bukan produk import Cina mahupun repacking Thailand !

7) perlaking Boleh menggemukkan??
😎
▶️▶️ Confirm tak ! Sebabnya kami guna kolagen Ikan Salmon . Malah boleh menguruskan badan dan beri berat badan ideal . Kalau dh kurus tu takkan kurus dah . Testimoni kami kata makan PERLAKING makin kurus . Pembuangan najis juga lawas tiada masalah pencernaan . Lg hebat ?? PERLAKING kami membuang toksin sebab tu boleh kurus !

9)Boleh ke campur dg supplement lain??
▶️▶️ Boleh tak ada masalah . Tidak perlu jarakkan pon tak apa . Jika suplemen yg anda makan diambil pada waktu pg , anda boleh makan PERLAKING pada waktu malam . 


10) Kalau ada ambil ubat-ubatan / jamu, boleh ke ambil produk ni? Kalau boleh, berapa lama perlu jarakkan masa?
▶️▶️ Jamu dan ubat perlu dijarakkan 30minit atau 2 jam sebelum pengambilan PERLAKING . Sebab tu produk kami berbentuk sachet dan kecil sebab senang dibawa kemana mana untuk diambil selepas gape masa yg diberitahu .

🌀 Preggy boleh makan
🌀 12 tahun ke atas leh makan
🌀 Laki pompuan boleh makan
🌀 Menyusu bayi boleh makan
🌀 Tak ada pantang
🌀 Boleh minum caffein
🌀 Tak menggemukkan

Weiii mana nak cari produkk yang best cenggini?? Berminat nak try???? Haaa boleh contact:

FB PAGES: PERLAKING *KLIK SINI*
WHSSAP: 01110675177

STOKIS/ AGENT/ DROPSHIP DIPERLUKAN SETIAP NEGERI!! DIAJAR 100% CARA BUSINESS TIPS DARI JUTAWAN MUDA SAFIEY ILIAS.

P/s: Apa yang termenung lagi tu, pm cepat2, whssap laju2...takut habis stok tak merasalah uollls ;)
Purple Flame Pointer
 

Terima kasih sudi bacer^^